AİRRİVALS ANKA GÜNCELLEMESİ İLE AŞAĞIDAKİ GÜNCELLEMELER OYUNA EKLENDİ
Yeni Zırh Kontur Koleksiyonu Sistemi:



• “CTRL + Sol fare butonu” yardımıyla envanterinizdeki herhangi bir zırha tıklayarak kontur koleksiyonu arayüzüne erişebilirsiniz.
• Elinizde olmayan zırh konturuna tıkladığınızda gözükenler: Sadece ismi.
• Elinizde olan zırh konturuna tıkladığınızda gözükenler: İsmi, kontura ait seviye (kaplama) ve fonksiyonlar.

Seçilen Rengin Uygulanması:



• Uygulamak istediğiniz zırh boyasını seçin.
• “->” butonuna tıklarak boyayı zırha uygulayın.

Uygulanan Zırh Boyasının Kaldırılması:

• “<-” butonuna tıklayın.
• Zırh boyasının süresi, zırha ilk uygulandığı zamanla beraber başlamış olacaktır.
• Aynı boya, farklı zırhlara uygulanabilir.
• Yeni zırh konturlarını nasıl elde edebilirsiniz:

o Dükkândan alınan Zırh Konturu Kapsüllerine çift tıklayarak.
o Envanterinizdeki zırh konturlarına çift tıklayarak.
o Zırh kontur koleksiyonunuza dahil olacaktır.

• Eğer koleksiyonunuzda var olan kontur kartına çift tıklarsanız kontur seviyesi (kaplama) +1 oranında artar. Süreli konturun kullanım süresi yeniden 10 güne alınır.
• Maksimum zırh konturu seviyesi (kaplama) 10 ‘dur.
• Zırh kontur kartına çift tıkladığınızda 10. kaplamaya ulaşmış iseniz yeni bir kontur kapsülü elde edersiniz.

Simgelerin Açıklamaları:



• Sol üst köşedeki numara ile zırh konturu seviyesi (kaplama) gösterilir.

1. Koleksiyonda bulunmayan boya.
2. Koleksiyondaki boya
3. Seçilen boya
4. Uygulanmış boya

• Sadece kontur kapsüllerinden çıkan yeni zırh kontur kartları koleksiyona eklenebilir olacaktır.
• Eski konturun üzerine direkt olarak yeni konturu uyguladığınız zaman, eski kontura ait kontur kartı sistem tarafından size geri verilecektir.

Yeni Fabrika ve Nesne Tarifi Arayüzü

Nesne Tarifi Arayüzü




• CTRL + Sol fare butonu yardımıyla envanterinizdeki herhangi bir nesneye tıklayarak nesne birleşimi arayüzüne erişebilirsiniz.
• Bu arayüz, eşyaya dair uygulanabilir birleşimler hakkında size bilgi verecektir.

Arama Fonksiyonu:

• Envanterinizdeki eşyayı buraya sürükleyip bırakarak birleşim bilgilerini görebilirsiniz.
• Eşyanın ismini yazarak birleşim bilgilerini görebilirsiniz.



Üç türlü sonuç filtreleme özelliği kullanabilir
• Hepsi – Tüm uygulanabilir birleşim bilgilerini gösterir.
• Final – Aranan itemi hangi şekilde yapabileceğinizi gösterir.
• Materyâl – Aranılan eşyanın, hangi materyâli üretirken gerektiğini gösterir.

Fabrika



• Fabrikanın yeni arayüzü, yeni eklenen nesne birleşim arayüzüne benzer olacaktır.
• Arama fonksiyonu nesne birleşim arayüzüne benzer biçimde çalışmaktadır.
• Fabrika arayüzünde kullanacağınız birleşim kombinasyonunu seçebilirsiniz.

o Arayüzün alt satırlarında birleşim için kaç adet eşya gerektiği ve sizde kaç adet bulunduğu bilgileri yer alır.
o Bu sayede size toplamda ne kadar eşya gerektiği bilgisine sahip olabilirsiniz.



• Birleşimin başarısız olması ihtimali varsa, arayüzde not olarak gösterilecektir.



Yeni 4. Karakol Haritası:

• “NGC Gizli Üssü” adlı yeni haritanın ardında, tamamen yeni bir karakol bulunmaktadır.

Bu karakul savaşı 2 aşamadan oluşur:

• “Gomora” yı yok et.
• Çekirdek koruyucusunu yok et. (Diğer karakollarda olduğu gibi.)

Aşama 1 Gomora’yı Yok Et.:





• Karakol savaşı başladığında, “NGC Gizli Üssü” haritasında Gomora aktifleşecektir.
• Aktif durumda olan kalkanı, Gomora’ya verilen hasarı etkisiz kılar..
• “NGC Kontrol Ünitesi” adlı 4 nesneden 2’sini yok ettiğinizde Gomora’nın kalkanı devre dışı kalır. (NGC Kontrol Üniteleri Gomora ile aynı haritada olur)
• Yok edilen NGC Kontrol Üniteleri bir süre sonra yeniden ortaya çıkacaktır.
• NGC Kontrol Ünitesi’ni yok etmek gear’ına buff verebilir veya var olan buff’ı silebilir.

o Daha önce hiç bir M-Gear’dan geriye kalanları görmüş müydünüz? 
• Gomora’nın yok edilmsinden sonra gerçek karakol haritası olan “NGC Askeri Tersanesi” haritasına girebileceksiniz.

Aşama 2 – Çekirdek Koruyucusu:

• Bu aşama diğer 3 karakol savaşındakine çok benzer.
• Çekirdeği ele geçirenler yeni karakul şehrine, yani “NGC Karakolu’na” girme hakkına sahip olacaktır.

Ulus Puanı Düzenlemesi

• Anagemiler, karakol savaşları ve stratejik nokta savaşlarının verdiği ulus puanları artacaktır.

o Anagemi savaşına dahil olarak çıkan stratejik noktalar buna dahil değildir.

• Düşman öldürme ve arena sahasının verdiği ulus puanlarında herhangi bir artış olmayacak.

• Yeni Ulus Puanları

Anagemi
Kazanan: 1000
Kaybeden: 200

Stratejik Nokta
Kazanan: 500
Kaybeden: 100

Karakol
Kazanan: 500
Kaybeden: 100

Galibiyet Serisi Buff’ları:

• Uluslar spesifik buff’ları kazanma imkânına sahip olacaklardır.
• Üst üste en az 2 savaş kazanan ulus bu buff’lara sahip olabilecektir.

Buff NPC’leri:

• Bir ulus üst üste en az 2 savaşı kazandığında, özel NPC, o ulusun şehrinde belirecektir.
• Yıldızların sayısı, galibiyet dizisinin büyüklük statüsünü temsil etmektedir.
• Düşük statüde iken tıkladığınızda da aynı bilgileri görebilirsiniz.



Kazanan Buff'ları:

• Şehrinizde ortaya çıkan buff NPC’sine tıkladıktan sonar ulus sembolüne tıklayarak buff’ları elde edebilirsiniz.




• Bu bufflar sadece P.V.E. modunu etkiler durumda olacaktır!
• Oyundan çıkış yaptığınızda, bufflarınız silinir, devam etmez.
• Art arda alınan galibiyet sayısına göre aşağıdaki bufflara sahip olabilirsiniz.

2 Galibiyet: Canavarlara karşı +10% saldırı gücü .
3 Galibiyet: Şehirde +30% hareket hızı.
4 Galibiyet: Canavarlara karşı +10% olasılık.
5 Galibiyet: Canavarlara karşı +10% delme.
6 Galibiyet: Canavarlara karşı +10% savunma.
7 Galibiyet: Canavarlara karşı +10% kaçış
8 Galibiyet: Daima canavarlara karşı görünmez mod.

Kaybeden Buff'ları:

• İki ulus arasındaki ulus puanı farkı çok fazla arttığında özel buffların imkânlarından etkisi düşük ulus yararlanacaktır.
• Buff’lara ait uygulamalar sistem tarafından otomatik olacaktır.
• Bunlar, etkisi az olan ulusun atak, delme, olasılık, savunma ve kaçış değerlerini etkileyecektir.

"Etkisi Fazla" ve "Etkisi Düşük" Uluslar

• Bu sistem 1 hafta sonra başlayacaktır.
• Birkaç özel hesaplamaya bağlı olarak her ulusun “Etkisi fazla” veya “Etkisi az” terimlerini simgeleyen bir bayrağı olacaktır.
• Bu bayrak, ulus bayrağının ardında ve radarın yanında gözükecektir..



“Etkisi düşük” ulusların özellikleri:

• Savaş puanı kazanımında artış.
• Canavarlara karşı +10% fazla saldırı gücü.
• +10% Nesne düşüm bonusu.

• Defans ve Kaçış eklerinin etkileri azaltıldı.

Eski Değerler: %3 , %6 , %9 , %12 , %15
Yeni Değerler: %2 , %4 , %6 , %8 , %10

• İlk Ö.E.D. konturları dükkâna eklendi.

Hiper Ek Kartları Oto Kit Yuvası (Ö.E.D.) Oto Buff Yuvası (Ö.E.D.) Geliştirilmiş Arama Gözü “V11/ V12/ V13/ V14/ V15” Zırh yükseltim kartlarının Ticaretleri artık açık olacak.

• “Kızışan Devrim” içerisinde 4 yeni görev.
• 100 level üstü yeni yetenek seviyeleri eklendi (ateş atışı, füze atışı, konsantrasyon, savunma, kaçış yetenekleri için)
• “B” + “Enter” modunda iken gemilerin nişangâhı (Aim) gözükmeyecek A-Gear yerde iken de aynı durum geçerlidir.

• Gear’ın ulusu radarın yanında gözükecektir. (ulusa ait etki bilgisiyle beraber)



• Sonsuzluk Alanı bölgesi’ne giriş yapıldıktan sonar kapsül veya kutu kullanılamayacak.
• Sistem tarafından size bir ödül verildiğinde, arayüzde hediye ikonu belirecek. (Örneğin: Giriş yap ve kazan ödülleri)
• Karakol savaşlarının süresi 2 saat yerine artık 1 saat olacak.




Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

BLOGDA ARAMA

EN ÇOK OKUNANLAR

N.CAN. Blogger tarafından desteklenmektedir.

- Copyright © AİRRİVALS YARDIM VE DESTEK KONULARI -- Powered by www.airrivalsyardim.blogspot.com - Designed by N.CAN -